Ahad, 5 Julai 2009

Dududu..


Salam semua,selamat pagi....

Pagi-pagi lagi kena tinggal sorang-sorang kat rumah.Semua keluar gi mobile clinic la..score A la..
Aku men'rempat'an diri depan PC ni buat last kot..esok dah nak pergi kursus bahasa n budaya arab di KUIS..aku bukak ILI n email...

Boring la..rumah sunyi jew...kena jaga opah..ape boleh buat,aku incharge hari ni..jaga jew la(merungut lak)...

Then aku bukak yahoo image,cari gambo bunga sebab kawan aku mintak emailkan kat dia...
ape-ape la...aku nak off la..posting next pas kursus sebulan ni kot...

white lily

pink tulip

Wokei,korang yang baca ni..boleh tak doakan kejayaan aku dan semua kawan-kawan agar lancar la perjalanan kami ni..

To my friend yang selalu aku kacau,jangan lak menganggu aku lak..aku dah serik kena ngan Ben..

Salam najjah,perjuangan n jihad to all who read this post...
AMIINN..

black rose

1 ulasan:

AsNiza berkata...

salam..

akak doakan awak suksess dunia dan akhirat yer..
moga Allah permudahkan segala urusanmu ye dik..^_^