Rabu, 2 September 2009

Best!!

1 September...

pagi-pagi dah keluar pi shah alam,pegi JAIS ambil surat tawaran KPT..wakil hatta,naqi,mus dan acoi...

then,pegi la jejalan ilangkan boring...baru teringat nak masuk duit dalam HSBC...tepat jam 12.55 tengahari,tiba lah di plaza marsalam.Dari jauh kelihatan sorang budak laki..pakai sweater itam dan bercermin mata depan pintu masuk plaza.

HILMI ROSLI & SYIHAM-pelajar INTEC yang bakal ke JUST 16hb September ni..baru rancang nak jumpa..dah terjumpa kat situ..hahaha..dia gembira dapat jumpa kawan lama..kejap je..sebab nak aku nak cepat..zohor nak masuk..

bila masuk dalam bank,aku terus pegi pusing-pusing tengok budak INTEC dalam tuh..la..ade gak budak lain..

AIMAT,AFNAN,ZULFADLI &...(yang master addmath..aku lupa)-diorang semua bakal ke mesir tak lama lagi...semua amik medic...best2..aku kejap je..sebab ayah tunggu dalam kereta..

IZZATI LUKMANULHAKIM(betul ke eja nama bapak dia ni??)-aku ingat dia la pakai baju hijau tudung hijau..aku pon blah sebab malas nak tunggu dia angkat muka(sebab time tu budak ni sedang baca buku)...dia ni bakal ke JUST macam HILMI..biar la..bukan kenal sangat pon...dia kawan kepada TENGKU SUHAYLA(JAIS)...

wa..aku dengar biasiswa diorang sebulan..meleleh air liur..hahaha..banyak wo..lebih dari cukup...dah la semua free..duit tu untok makan jew..pergh!!!...

Ape pun berkawan bukan kerana duit...sebab hati masing-masing...ok semua..esok nak ke KLIA dah..doakan kejayaan ku nanti...

Moga ilmu yang benar dapat diperolehi dan disebarkan serta mendapat kawan-kawan yang membawa diri ke arah yang benar..AMIIN!!!

1 ulasan:

nurus berkata...

selamat menuntut ilmu di perantauan..
semoga nta berjaya dunia akhirat..key =>