Isnin, 28 September 2009

La..cepat tul..

huhu..tajuk post cam sedih..tapi happy sebenarnya..
pagi tadi baru tau yang esok dah EXAM!!!haha..ngan takde preparation..terkejut la..huhu
tapi macam biasa la,calm down..who panic will be lose(betul tak teacher?)..mula la bukak buku cikit..baru ade feel student..hehe...

Markaz lughah..malas la citer..kite citer bab kawan2 kat sini..Jaisian..

makan malam raya kat restoren 4 star..Dr jami'ah belanja

malam raye ni kitorg wat rendang

ni nama dia hatta bin razian..my best housemate..dia senang la nak buat gurau..n aku spend mase lebih ngan dia berbanding 2 orang housemate lagi..ape yang aku tau,die punya fav 2 je..ais krim n coklat..hehe..(kek tu..time besday aku je die telan)...


ni rendang ke-4 Moja..sedap..

Quick burger..time tgh malam..xde kedai bukak time ni

dia ni bekas SAMBEST n penah ngajo kat skola anak2 kecil kat Port Klang..slack dia ni satu je..die ni ske tido..hahaha..ni mesti kesan ramadhan..xkisah la..slow2 la adapt..tapi setakat ni aku bangun awal dari die..dia bab myspace n seangkatan tu slow cikit..baru nak jinak2..dia ni epi go lucky..ape pun xkisah(yew la dia kan pandai dari aku:peksa semlm lulus 2 madah)...dia ni berpikiran open la..tapi agak2nya tak la terlalu open..

tu je la aku nak merepek psal kawan aku ni..nak tau pi la laman blog die..(detarzone.blogspot.com)

ok semua..doa kan aku lepas exam esok..biar pon dah tau tak lepas..hehehe..adios..

*mencari ketenangan*



Tiada ulasan: