Khamis, 25 April 2013

Berusia Dotmen

Hari ini dalam sejarah,pasukan Rela Madrid kalah dengan pasukan level 2 liga jerman yang dikenali dengan gergasi kuning.Kuning hitam memenuhi stadium di jerman.Pasukan ini punya ultras ke 3 power di dalam ranking 'Pasukan Ultras Dunia'. Berusia Dotmen

45 minit terawal membawa kedudukan 1-1 di mana wak lemandohseki menyentuh hujung but dan bola bergolek ke dalam jurang lawan di minit ke 8 dan cristiani ronaldi berjaya membuat larian sepantas kilat bila bola diberi padanya time tu kamera sedang ulangtayang foul yang tak bawa kepada penalti.

Sorakan penyokong ultras di separuh masa kedua memang gila sehingga wak lemandohseki mendapat sepakan tuah yang dia tak sangka menghasilkan gol.Kemudian hasil passing yang lawa menghasilkan lorong untuk gol yang lawa.Dan selepas itu penalti bagi gol penyudah perlawanan ini.

Selambe wak lemandohseki menjaringkan 4 gol dan gotze yang berjanji pindah ke kelab level 1 liga jerman,Bayam Munik hanya tersengih melihat kegembiraan member sepasukan.Malam ini dia tak sentuh man bola yang bulat itu.

Riyus pemain muda yang ura-ura bakal ke Rela Madrid atau Manchester Bersatu berjaya mencuit hati penonton dengan loop atau chip keeper Rela Madrid, Diego Lopes. Oh lupa,Riyus ni ada kena ole time match ni..haha

Ok aku mengarut..bye!

Tiada ulasan: