Ahad, 7 Disember 2014

Diari Encikgu #53

Gerak hati. Sering kita terdetik di hati untuk melakukan sesuatu tanpa sebab dan mendapat hasil yang kita tak sangka. Seperti nak ke kedai beli Magnum Gold tapi terdetik nak singgah rumah member, tup tup bertemu jodoh dengan adik member yang seksi dan suka pakai tshirt tanpa lengan je.

Aku share sedikit sebanyak pengalaman.

1. "Nasib baik pakcik tergerak nak ke sana"

Pakcik bas yang biasa tak lalu kawasan tu tergerak nak lalu dan terjumpa aku yang tak mandi pagi tunggu bas di Lombok.

2. "Aku dah tinggal dah mula-mula tapi bawak jugak, rupanya untuk kau"

Cikgu osman bagi aku rm2 buat belanja lepas aku sedar dompet aku tinggal dekat rumah.

3. "Gerak hati saya pilih awak"

Guru Besar kasi surat tawaran guru disiplin yang rasmi. Aku ketar dah time tu.

So..apa gerak hati awak?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gerak hati sy nak masuk minang cikgu !! bak sini alamat mak ayah cikgu ...