Khamis, 1 Ogos 2013

Diari Encikgu #5

Hari ni hari amik report card budak.Aku seludup satu elas gi bilik ICT tengok Upin Ipin.Khusyuk betol diorang tengok sampai mak bapak datang diorang taknak follow.

Time rehat diorang pi kantin.Balik bilik ICT masing-maeing dengan seplastik sirap ais."Sroott srott" diorang depan aku.Time tu iman aku naik turun naik turun.

"Cikgu nak air sirap?" Peh! Time tu tangan aku 50-50 nak rembat sirap ais tu ke tak.Dengan cuaca tengah panas gila tu.Tekak aku dah teringat rasa sejuk air bandung ais time berbuka 2 hari lepas.Aduhh.

Pastu ada mak muda sorang tu lupa mana dia letak anak dia.Dah 2 3  kali dia ulang rumah-sekolah-rumah-sekolah.Rupanya anak dia dalam kereta,dia naik motor.Kahkahkah.

Lusa aku dah kena baca doa khatam quran.Ustaz muda katanya.Ewah.

Tiada ulasan: