Ahad, 4 Ogos 2013

Diari Encikgu #8

Hari sabtu pon kena sekolah aku ni.Aku rasa ni rancangan yahudi ni suruh keja 6 hari seminggu.Tu sebab ramai orang tak suka geng yahudi ni.

Nasib baik aku pandai.Aku dah pesan awal-awal kat anak murid aku semalam "Esok takyah datang sekolah ye".

Aku masuk je kelas takde budak.Ada kerusi dan meja je.Kahkahkah.Ni kalau kantoi dengan PPD (Pegawai Pendidikan Daerah) memang aku kena tindikan disiplin.

Guru Besar dah pening dengan aku ni.Asyik buat benda pelik je.Tadi aku ajar bebudak yang datang kes kena paksa dengan mak ayah buat KLCC.Tinggi gak aku susun cawan tadi,cecah syiling kelas.Kahkahkah.

Cuti 16 hari cuti.Peh! Lama gila!

1 ulasan:

zia ros berkata...

lawak lah kau ni cikgu oi..