Isnin, 22 Jun 2009

Dunia keliling jadi pelik

salam..aku membesar hari demi hari..
dan dunia serta orang keliling aku menjadi pelik..kejadian dan suasana pelik timbul..

kes pertama:ada budak laki nih,die suka kat sorang gurl..admire la..tapi kan..gurl ni last2 ade admire ngan laki lain..yang pelik,laki ni tau n tros admire ngan gurl nih..

kes kedua:ade kawan aku laki..die suke kat sorang gurl..then,die lme lar xcontact ngan gurl tu..pastu die terjumpa n berkenalan ngan gurl lain..yang pelik,die kata die suke kat dua-dua gurl tu at the same time..ade k?

kes ketiga:ade pakcik kat umah kawan aku..die pegi la umah kawan aku yang baru dapat adik..pastu pakcik ni dukung baby tu,die cam suke..tapi yang pelik,tiap-tiap ari die pegi umah kawan aku semata-mata nak dukung baby tuh..padahal umah die ade 2 baby..

kes keempat:semua kawan lama(2 3 orang) aku aku call ari tuh..ok jew..yang pelik,diorang mesti letak call tu bile aku tanya "ok k?"..pelik tul

last punya:aku ade kawan kat ym..die bagitau die suka kat sorang laki..pelik tul,die suke padahal die xpenah jumpe n cakap..just kat ym boleh wat die suke tahap gaban..btol ke tu bisa cinta??..pelik nyer..

tu la aku wat kat status ym aku:dunia semakin pelik bila aku membesar...

P/S:KEPADA SEMUA YANG MARAH PADA DIRI INI..I WANT TO SAY "SORRY"....MAYBE I'M TO EMOTIONAL THAT TIME..SORRY..

Tiada ulasan: