Rabu, 3 Jun 2009

Not bad..


Ni novel aku beli time pesta buku ari tu...aku beli pon atas syor kawan baik aku..katanya best..
Dekat sebulan aku biarkan kat rak buku...tepi novel MIKAIL..mula-mula malas la nak baca..sebab busy wat keje..
Minggu lepas aku terdetik di hati nak baca novel 1 minggu terlantar nih...so,start la baca...

novel ni mengisahkan tentang seorang pemuda yang lari dari cinta...dia anggap semua cinta yang hadir dalam diri dia bukan cinta yang membawa ke arah baitul muslim...seorang demi seorang wujud dalam diri dia..seorang di zaman remajanya dan seorang lagi ketika dia belajar di mesir...konflik dalam citer ni memang unik yang mana dia bermain ngan perasaan sendiri...

KOMEN:Novel ni ok..tapi penulis terlalu banyak guna ayat bunga-bunga(aku x minat)...jalan citer ok..cume bile baca novel ni tak macam baca ayat-ayat cinta..aura mesir takde dalam novel nih...tapi aku enjoy la sebab nak ilang sakit..hahhaha...memang betol..takde feel mesir tau dalam novel ni..penulis terlalu ringkas gambarkan suasana mesir...ape pon aku dah baca novel ni n abiskan dalam 1 week only...

Tapi.novel ni memang banyak pengajaran..tak rugi kalau dibaca....

P/S:sori la..aku mula malas nak wat posting hari-hari sebab kepala aku sakit bila ngadap laptop..hahhaha..ape da..

1 ulasan:

Unknown berkata...

uh??pas ika posting,ika tgk moja nye blog an..
pelik sgt2!ika xtipu...LEPAS POSTING bru ika klik blog moja..cube tgk latest post ika..

tiru eh??!!!
pukul kang!