Ahad, 6 Disember 2009

Kehidupan yang dirindui...

Tup3..daqh 4 bulan aku ada kat sini....macam-macam dah aku lalui,dan macam-macam dah aku rasa...
tapi semua tu maybe baru 1% dari perjalanan kat sini..dalam sehari banyak sangat la masa 0 yang ada..tapi semua terbuang camtu jer...movie..movie..movie..
tu jer la keje nye pas abis baca buku...lepak..lepak...lepak...tu jer la yang tau time malam cuti...

Aku rindu kehidupan dulu yang penuh semangat bersama agama dan mencari mutiara adDin...kini aku sedih dengan kehidupan di sini yang penuh dengan kelalaian semata-mata....ku lihat dunia luar yang penuh najis-najis yang dulu aku benci..kini,aku tertipu dek najis yang ditutupi kain sutera yang cantik...

Kehidupan sini penuh dengan emosi berbanding kehidupan lampau kerana perasaan bergolak balik...semakin hari semakin teruk...apa yang mampu aku buat???sedang aku gembira bergelak tawa,hatiku menangis teresak-esak...semua itu bukan kehidupan yang aku mahukan...

Supporter...itu yang aku mahukan..dalam perjuangan supporter paling penting bagi menaikkan semangat dan memberi galakkan untuk teruskan bertahan...apa mahu wat kan...umor muda agi..huhu...

Siqoh...aku suka tengok orang siqoh...tapi ada aku try wat org siqoh ngan aku???errmmm.....ntah la...aku pun tak tau...apa yang aku tau,itu diri aku...truskan jadi diri aku...tapi,ada aku try berubah???????

Ku lihat sekeliling sambil jiwa aku meronta-ronta ingin kan kehidupan yang lampau...air mata ku bisa mengalir tanpa dipinta..ngalir di pipi atau di hati...apa yang aku boleh buat???

Tiada ulasan: