Jumaat, 18 Jun 2010

extra time play-off



Semakin hari,semakin cepat masa berlalu.Cuti aku pun dah nak habis dah ni.So,kena la bajet-bajet masa untuk buat ape-ape.Sebab lepas ni dah mula sem musim panas.Dah la panas,habis pulak time ramadhan.Lagi mencabar jiwa dari berjalan-jalan menuju ke sana-sini.Hehehe....

Esok nak buat ekspidisi menjejak Amman secara 2 hala.Follow JUST n YU.Nak gi cari buku cikit dan barang-barang cikit.Sebab dah nak mula sem.Kang dah raya ke ape.Dah takde peluang n masa terluang lagi.

Extra sem,sebab tu nama post aku pelik.Sem ni HARUS je,nak amik boleh..nak balik malaysia pon boleh.Suka ati la...Sem musim panas ni ataupon nama base arabnya SOIFI ni,memang mencabar sebab kelas tiap-tiap hari ade.Ahad sampai la khamis.1 kelas tu dalam 1 jam lebih tak silap aku.Aku dah lupe,Hehe....yang penting boleh amik paling banyak pun 3 subjek je.Aku layan je la.Aku dah la dapat 3 subjek killer untuk sem ni.Biar la...aku nak tukar la kang 20hb kang.Doa kan aku dapat madah yang ok la.Jangan la kille-killer,takut la...

Tu je citer aku pasal sem akan datang.Aku amik syaeer jahilli,prosa tradisional dan nahu 1....salam alaikum

Tiada ulasan: