Ahad, 20 Jun 2010

malam sekolah

alahai...time ni la nak layan memori...jalanzz...

Dulu time aku kecik-kecik,malam nak mula sekolah tu la paling best.Sebab time tu la baru nak gi last shopping.Pas maghrib tu dah semua siap-siap.Adik aku suka pakai bedak tebal-tebal.Abnag aku pulak mulala lari ke kereta sebab nak "cop" kerusi depan.Dia suka duduk depan sebab ade air-cond
.Aku lak terkedek-kedek naik kereta.Haha...pastu kitorang pi kedai fav mak aku kat Jalan Jepun,Klang.Layang ma ape tu sampai pukul 12.Kedai tu dah nak tutup da baru kitorang chow.Ye la...mak aku asyik menawar je ngan apek tu.Mana la taknye,adik aku sellau je tukar-tukar beg.Aku asyik kena amik barang-barang abang aku.Kat kedai ni ade memori abnag aku time die tadika.Dia nak beli beg swann yang ade tarik-tarik tu.Hahaha...time tu sape ade kire feymes la...tu zaman dulu

Sekarang aku duduk berdikari kat sini.Bilik dah macam tongkang,bile free baru ade masa nak kemas.Macam-macam la aku kena tolong orang,Wat tu la,wat ni la.Aku buat je la,ada rasa kesian kat diorang.Esok,dah nak mule "sekolah".Aku belum beli peralatan lagi.Buku takyah citer la..aku beli pas list buku keluar esok ataupun luse.Malam ni macam nak tidor awal sebab nak bangun awal esok.Pasni aku gi singgah kedai bawah tu jap.Nak beli peralatan macam buku n pen.Universiti takde la sangat pakai pencil.Zaman uni ni ramai pakai pen.Salah je terus garis...kan mudah.Tu je aku nak citer.Zaman sekarang la tu.

ape pun macam-macam aku lalui sejak sekolah tadika lagi.Semua tu memori.Memori menjadi History....

Tiada ulasan: