Rabu, 23 Jun 2010

penat!!!



Hai...selamat malam bagi warga Irbid dan selamat pagi buat warga Malaysia.Bukan nak berceloteh,cuma nak kongsi cerita pasal 3 hari yang dah berlalu untuk fasal soifi ni.GILA..satu perkataan yang mampu memberi simbol kepada soifi ni.Memang panasssssssssssssssssssssss la semester ni,patut la nama pon Sem Musim Panas.Haha...

40 celcius...tu budak arab bagitau aku.Memang panas pun sampai kulit aku macam dah hangit-hangit cikit.Kalau letak garam dah boleh dah makan ni.Hahaha...biasa la,kena panas mesti hitam.Golap la nampak nye.Kang kena salji putih la balik.Hehehe...

Semester ni aku kena tolak smeua kerja persatuan dan badan kebajikan negeri.Sebab aku amik 3 subjek yang berat dan pelru masa untuk kuasai.Aku slow-slow la gerak,sebab aku bukan power pun.Tadi dar lepas isya' sampai pukul1 aku BACA BUKU.Macam tak percaya pulak,kalau mak aku tengok mesti dia pelik.Selalu nya aku baca buku malam exam je.Yang lain hari aku tak baca pun.Hnaya selak pastu tido...Haha...zaman berubah,diri tak berubah...adoiii

ok la,tu je nak cter..pasal semester yang 2 minggu belajar..exam...2 minggu belajar...exam...2 minggu belajar...FINAL...tu la perjalanan semester yang pendek ini..wasalam

Tiada ulasan: