Ahad, 24 Mei 2009

Memori Hari Ini & Lalu..2

Sambung la post nih..ha!!ni sekolah aku untok darjah 1-6..
Banyak sangat orang aku kenal kat sini tapi rata-ratanya budak-budak kampong la..budak bandar??takde kot..
Kenal:hasif,hafizi,hawa,marham,adilah,kamarul,adib,zaid,fazila,sajidah,
syakor,fathi,amin,muaz,nazirul,syahir
n yg laen aku tak ingat..sori la..

Sekolah ni banyak sangat memori nakal aku..banyak sangat..aku citer 1 jew..
Alkisah,satu hari aku boring dalam kelas..then,aku bangon jew dari kerusi n teros amik kertas soklan pekse tgh taun yang dah aku tunjok kat mak aku..aku gempal-gempal jadi bola..ape lagi wat team la..kitorang tolak meja kat belakang kelas jadi luas..fuyyo,best tul time tu..tengah maen tibe-tibe aku rase aura membunuh datang dari belakang..bile paling jew..adoi!!telinga aku kene tarik ngan ustaz armizie(guru disiplin)..sekali semua geng aku kene "reman" ngan die..ktorang kene follow ke mana die pegi..even ke tandas..ape da..bg la kitorang blaja,pekse akhir taun nak dekat..kitorang nak duduk dalam kelas senyap-senyap,ulangkaji(padahal maen bola tadi)..tu jew kisah aku..nak tau lagi??adoi,korang ni banyak songeh la..tu kat bawah ade..

Ni kisah kawan aku zaid,keje die asyik cari harta karun jew..sekolah ni lantai papan..ade saje harta "lanun-lanun terdahulu" kat dasar lantai nih..keje zaid sebagai explorer harta 24 jam..dari pagi sampai petang asyik bertonggeng jew cari harta..(ko tak boring k zaid)..sebab apa aku kata tak boring?mana tak nyer..harta tu berupakan pensil kayu,pemadam,duit sen-sen...ape da..bile pikir balik..kita ni budak-budak wat je ape yang kite suka..tak pikir lak benda tu bgoz k bodo k...

Sekarang sekolah ni dah jadi cantik..selalu gak aku gi jenguk-jenguk..sebab banyak memori yang aku dapat n kawan-kawan aku yang mula ilang sorang demi sorang...ape pon ade lg 2 post memori..nanti la..salam semua..

Tiada ulasan: