Isnin, 25 Mei 2009

Memori Hari Ini & Lalu..3

Sambung lagi post memori ni...

Ni pulak sekolah menengah aku,kat sini tak ramai pelajar..dalam 200 lebih kot..senang aku ingat nama-nama budak-budak nyer..
Kat sini ade macam 1 famili tau..ye la,akak kat sini adik pon kat sini...
Aku belajar kat sini ok jew,tapi ada insiden yang menyebabkan aku mengundur diri ke sekolah lain pada tahun 2007(ting.4)..tak per,tu kisah lame..kat sini cikit jer budak-budak batch aku..
Cuma memori kat sini banyak daripada budak-budak nyer...
Kenal:akmal,adibah,syafiq,imad,sheikh,maisarah,usop,munzir,zulkarnain,
fatimah,zara,zunnurain,nash,ali akbar,radiah
...(sikit kan)

Budak-budak nyer ok la..aku banyak spend time ngan usop,munzir,ali...tu pon last form aku kat sini...hahaha..memang mula-mula aku nak stay sampai form 5,tapi ade prob la..

Kat sini ade gak citer nye..jap-jap..

Bermula di kantin,aku baru je abis beratur beli makanan..tempat duduk penuh la ari ni..
Then,aku nampak sorang senior bangun lepas makan..ape lagi,aku pecut la takot ade yang duduk dulu..
Tapi yang sedih nye bile aku landing jew..terus landing kat lantai..adoi!memang sakit..semua gelak..aku nak cover aku pon gelak..hahaha..memang macam nangka da..(aku tau ko wat usop)..ni yang aku tak dapat lupa sebab aku malu tahap gaban..hahaha..ni tak leh revenge..ape da..

Ape pon sekolah ni makin lame makin maju dan cemerlang..aku doakan sekolah ni capai visi dan misi nye..3 tahun cukup la bagi aku kat sekolah ni sebab kenangan aku dah jadi pelangi,warna warni...that's all for this post..walhal,aku selalu gi sekolah ni..jumpa kat last post semua..

Tiada ulasan: