Jumaat, 20 November 2009

Berhabuk lak


Sori la...busy ngan exam la..ngan markaz la..blog lama tak update..tapi hujung minggu kena la wat post...

semalam hari yang best sekali sebab dah berjaya menjawab soalan ujian awwal bagi Nizom Usrah fil Islam...pergh!!soalan wat kantoi ma..tapi jawapan wat selamba je..asal epi abis sudah la..harap-harap semua dapat jawab ngan betul...

التعاون أساس النجاح Kerjasama asas kejayaan..tu kata orang arab kat aku sambil kenyit mata..pergh!!nyirap tul..study xnak..tiru nak je...dalam kelas doc cakap die bangkang...aku panaz tul ngan orang camnih..

tapi semua berjalan lancar sebab bentuk soalannye objektif dan right false...tu je..budak arab tu tak jadi tiru aku sebab dia nak balik cepat..aku saje je jawab lambat-lambat...

ape pun semua selamat...aku busy minggu ni dengan rombongan balas dari muktah...bye semua..

Tiada ulasan: