Ahad, 15 November 2009

Beza tak??

video


video

Baru2 ni bukak la youtube tengok ade ape ngan negara arab...terbukak la Mahabba Award..Pergh!!!kan bgoz malaysia ade bnd camni..anugerah IKIM xde pon camni...huhu

nak sangat tengok ulama' bercmpor ngan artis agar masing-masing tau mana jalan dakwah mereka..dan jalan tarbiyyah masyarakat..sape kata tak leh??

smua dh terbukti dengan kehadiran habib ali aljufri kat Award tuh...habib ali memang pemuda yang berdakwah setiap golongan..baru-baru ni beliau berjumpa dengan seorang penulis buku yang terkenal..best seller tu..kini Islam dapat dibuktikan dengan smua bidang agama Allah ini ada dan bidang itu terkandung dengan agama ini..bukan agama ini terkandung dengan bidang ini...paham??

pening??tanya la sape2..tamadun ikut islam k islam ikut tamadun???sifat ikut mausuf k mausuf ikut sifat???

*budak lughah mengunakan lughahnya*

Tiada ulasan: