Rabu, 11 November 2009

Sipi-sipi masuk blender


wa...sikit je lagi hati tergugat...ni semua ujian...ade ke doc tu suruh aku masuk blender..tak ptot btol..dah la die ckap "i like blender.."..huhu..bercanggah ngan pegangan aku btol..

Blender di sini bermaksud IKHTILAT yakni bercampur gaul..aku xsuka la bercapor gaul antara 2 jantina..tak kira la tujuan study ke ape..huhu..

Kisah bermula di dalam kelas:

M:doc,ape komen tentang campor gaul?
D:la..bgos la tuh..i like it!!!
M:(senyap membisu..)

next class...

D:Moja,berbual la ngan salah sorang akhowat
M:Gulp!!!aduss...camne ni???

the end......

aku pon terpaksa buat muka rela dalam paksa bercakap 2 ayat...puhh!!!aku tak suka btol la...

budak syabab xde ke???nak study ngan syabab boleh...lain la dah xde jalan lain cam buku tu ade kat akhowat n senior syabab takde...pinjam la..huhu

aku pening2 ngan bab blender nih...stili mencari kata muktamad n hujah2 yang kukuh...

dunia mengubah insan or insan mengubah dunia???

P.S:still mencari geng wat web base arab asas...

Tiada ulasan: