Selasa, 26 Januari 2010

Future


Semalam..lepak la kat bilik sorang-sorang..blur je..tak tau la nak wat ape..huhu..baring-baring atas katil..guling-guling..hehe

last-last tengok la handphone..kat belakang wallpaper ade tarikh..26/01/2010..baru teringat plan madah sem 2 belum wat!!!!

apa lagi,bangun dari pembaringan terus ngadap laptop..ngadap-ngadap sampai pening nak amik madah mana..adoiya~...plan la slow-slow moja oi...mula-mula ko kena la bantai madah yang belambak tu..pastu amik madah cikai..(bisikan hati)...

ermm..btol jugak yea..aku pon plan la slow-slow...sambil bukak file MyPicture...ada banyak la gambor...fokus mula ilang..hehe..aku tengok satu-satu gambor yang ada dalam database...aku pon gatai la nak edit sane-sini..akhirnya aku dah menjadi beginner dalam photoscape..haha...

ape pon aku back la fokus ke madah tadi..dah decide nak amik 5 madah & 2 mustami3 demi masa depan diri ini agar tidak terkandas...ye la kalau takde rancangan camne la nak berjaya...

macam bina KLCC...time aku kecik-kecik dulu aku bina gak bangunan..kat pantai la..istana pasir...sebelum aku bina kompem aku pkir,kalau tak semestinya istana pasir aku jadi parking lot midvalley..haha..

"plan la diri kamu sebelum akmu (aku+kamu=kita semua) temui kejayaan" ayat yang aku dengar time kem medic kat MMP dulu...ermm,boleh pakai gak ayat ni...eish2,teringat lak kat empunya yang sebut...(moja,fokus la!!)...ok-ok,aku pon nak tutup post ni..kang memalut...

ape pun future korang semua kena ade plan..cam kawan aku ade 3 plan..plan 4 taun..plan 10 taun...plan seumor idop...

okey la..aku malas nak usha blog ni sangat...sebab aku ada benda lain time cuti ni nak usha...salam...to all my family..moga sihat wal afiat da iman

Tiada ulasan: