Khamis, 21 Januari 2010

Sahabat


Tadi gi makan la ngan Hatta..lama gile tak jenjalan ngan hatta lebih-lebih lagi time winter ni...gi makan jap lepas mengambil angin sejuk malam...pakai 4 lapis pun sejuk...

post ni aku wat sebab ade orang tanya aku pasal sahabat...SAHABAT..memang senang je sebut,tapi payah nak dapat...satu persatu kawan berlalu..sahabat la payah nak cari..

sahabat tak kira warna kulit...bangsa...agama....
semua sahabat mesti ingat sahabat die..tu yang best ada sahabat...bukan best sebab diorang belanja syawarma...

memang payah nak dapat sahabat yang paham kita...dan sebaya kita..semua sahabat aku tua dari aku...ape pun..kita hidup tak leh sorang-sorang...

kalau sahabat kita jauh...contact la kot YM..kan semua dah senang...k la..aku malas ngadap blog ni..nak update je...salam alaik...

Tiada ulasan: