Khamis, 28 Januari 2010

Merapu pulak


"Pabila malam melabuh tirai,kisahnya bermula.." -Kisah Tidurmu-

aku suka sangat ayat ni..ada satu tempat aku cilok la...erm,sebenarnya nak tulis ketidakpuas hatian aku terhadap budak-budak yang gi trip Lubnan+Syria ni...korang ni nak jelajah 2 negara ni kena la banyak membaca n banyak masa...

aku tak tau lak ari ni korang balik...tak sempat nak rindu...huhu

aku lepak je kat umah..tengok laptop..laptop tengok aku balik..kengkadang aku try-try la carik semut kat umah..tak jumpa-jumpa...try la selongkar dapor...tajut ade semut ke...takde jugak...

pelik la..(Jordan takde semut la...best kan??..hehe)...patut la aku letak coklat atas karpet 2 minggu still elok lagi..semut or binatang tak buas takde pon sibuk menepek rezki bersama aku...camne la aku nak kongsi rezki...

dengan manusia kalau kongsi rezki kompem perasaan lain muncul..takpon orang lain muncul nak jugak kongsi tanpa diundang...biar la..asal aku bahagia...

erm..malam yang bersuhu 7 celcius ni memang sejuk..ni aku tulis sambil selubung dalam selimut tebal ni...pakai kasut siap atas katil..kasut sejuk dalam rumah la,yang berbulu cam bulu beruang..haha (sori hatta,aku kebas ko punya)

pagi tadi best ma..aku berjaya reka sos ciptaan...sebijik cam sos mek kantin maahad dulu...aku tak tipu la..100 % sama....aku pon cicah ngan jemput-jemput panas...pergh..macam balik malaysia singgah Kuwait la aku katakan kesedapannya..

(moja..ko dah ngarut ni)...a'ah la..jam dah lewat ni..aik?..bila masa aku ada jam??haha...hidup time musim sejuk aku tak perlu kan jam,sebab masa ni selalu wat aku kompius..kejap malam..kejap siang...haha...

biar la..aku dah ngantok...ape pun..aku dah nak mula kisah sendiri di alam mimpi...

salam semua

Tiada ulasan: