Khamis, 8 April 2010

day a daddy

Hari ni aku lega sikit sebab aku dah wat terbaik untuk buang rasa tension tu...hidup mesti diteruskan dan yang jatuh pasti ada bangunnya....itu lumrah kehidupan...

Hari ni nak citer pasal ayah aku sebab besday dia ari ni la...hehe...aku ingat besday dia...dia kompem ingat besday aku..hahaha...tak ingat pun takpe sebab orang busy kan mencari rezki...aku tak lama lagi jadi gak camtu...insya'allah....

Bukan nak citer peribadi camne ke ape...aku nak citer ape yang aku nak try amik ar...

Atuk aku bukan dari golongan yang beragama macam ustaz-ustaz,tapi kehidupan yang sederhana berjaya menghasilkan pelbagai produk....dan ayah aku salah seornag produknya...ayah aku sekolah bukan sekolah agama,tapi bile die lalui kehidupan dan tiba 1 saat tu dia masuk ke alam belajar agama ni biar malap-malap kejap....tapi,tu la ujian..bila ada keluarga yang baru nak mula,kompem stop kejap carik ilmu tu...

Tapi,lepas semua anak dah besar-besar,dia pun dah mula tak busy boleh la dia kembali top up ilmu-ilmu agama....alhamdulillah

tu je nak cter..hehe...aku nak try ikot tapi bukan 100% la...sebab aku belum plan ape nak wat...yang kompemnye...aku nak ucap terima kasih kepada ayah kerana mencari rezki dan memberi "green light" sebelum aku fly ke jordan ni...haha...gurau-gurau ajer...

p/s : ingat jadi ketua keluarga senang???

Tiada ulasan: