Jumaat, 2 April 2010

Trip

Adehh...penat betul la ngan tenet rosak nye...umah dah mula naik macam-macam...lalat dah mula meramaikan diri...ntah dari mana la diorang hijrah...time musim bunga ni la lalat ramai...padahal ptotnye lebah ar ramai...

Biar la..aku dah sepa sorang-sorang sampai kuar taik mata diorang....hahaha...(lalat ade taik mata ke?)....biar lor...aku just nak kongsi tension idop kat sini je ngan korang....tension gak la bila ade je bunyi mulut yang kutuk kite bila crik ilmu....yang aku panas ngan ayat ni "tu bukan kos ko,wat pe la nyibuk2?"

Ilmu di muka bumi ni milik Allah...tersebarnya ilmu dengan menuntut dan beramal serta sampaikan....bila aku yang budak adab ni belajar la pelajaran syariah,ade je yang berbunyi.....diorang masuk markaz lughoh dulu blaja qawa'id....xde lak aku bising-bising.....semalam makcik aku ade bagi pesan kat FB srih crik ilmu puas-puas....haha...insya'allah...

Perjalanan kat sini masih lagi jauh...perjalanan hidup kompem lagi2 jauh....ape-ape hal kita kena jalan jgan henti...kalau penat jalan la slow-slow agar sampai ke tempat kite nak gi...kalau kita nak gi seberang jalan...tu bukan nama trip,sebab tak ikot lalu....hehe...

Aku masih agi mengasah bakat penulisan,sebab nak try tulis citer at...cam blog Hatta Razian...terbaikk...k la,wasalam

Cinta Petra Terukir

Tiada ulasan: