Isnin, 12 Julai 2010

3 kecewa (bukan 3 botak)

Wa...setelah berehat sebentar dari tulis blog ni.Aku nak tulis balik la.Hehe...ari ni dah kena cerita yang sedih+kecewa je...sebab 3 hari berlaku benda yang tak best jekk

1....pukul 9 pagi,aku bangun dari tidurdengan bilik yang dah 0.Aku sedar je ada 4 misscall.Pastu,aku pun baca sms yang suruh aku siap cepat untuk ke AGM BKASJ.Lantas,aku memecutkan diri dan pukul 10 pagi je dah terpcak depan tempat membuang undi.Bila jumpa je kaunter semak daftar pemilih,nama aku TAKDE!!!pelik betul la.Ingat nama aku SPR tercicir.Rupanya BKASJ tercicir.Diorang cakap borang takde.SAKIT ATI la...selama ni aku bukan ahli rasmi...Wargh!!!pi AGM je...dengar sampai abis..."kuat berlari akhirnya tiada undi"

2....malam tu je.Aku tak tidur sebab nak hadam 120 m/s madah NASAR QADIM (prosa klasik) yang penuh dnegan perkembangan sejarah n tokoh-tokoh yang berjasa dalam membuat kesenian di dalam sastera arab ni.Dari zaman jahilli dulu hingga ke zaman umawwi la aku hadam.banyak tu kena ingat.Sampai subuh la baca.Pastu baru tidur.Tepat jam 12 tengahari,doc pun masuk dengan KERTAS KOSONG!!!kitorang mati-mati ingat objektif.(sebab budak sem lepas dapat objektif).Soklan punya payah tahap gaban.Hentam la dan masuk ke kelas nahu dnegan hati yang hambar...........

3.....tadi,pas je isya' aku dapat berita yang agak gempak ngan pilihanraya PERMAI.Kawan aku sorang ni nak naik.Dan ada kabar angin yang nak tibai aku pasni.Aku sedih la sebab ada orang nak tibai aku.Mengharap benda itu hanya angin yang sepoi-sepoi bahasa je ye.Aku tak nak puting berliung melanda.Sebab aku tak mampu bertahan.Biar la...sebab aku ni muda agi.Kalau terbang melayang pun orang tak kisah.

Ok...nak siap-siap pi umah baru...wasalam

Tiada ulasan: