Rabu, 28 Julai 2010

teguh berdiri



Wa...cuti jap tulis blog lepas exam 1st..sebab nak masuk exam 2nd lak.Result dah kuar dan memberi 1 impak yang besar lepas tengok markah hanya sederhana...adoi..

MAMPUKAH AKU BAWAK SUBJEK LUGHAH NI????

Entah la...semalam lepas je balik dari "baca" buku pukul 2 pagi,minum la nescafe jap panas-panas dengan pintu dapur terbukak membawa angin pagi n embun ke dalam umah aku.Best nye~

Kitorang sembang la jap sambil menunggu subuh,lama dah x jemaah subuh..hehe.Kitorang sembang pasal diri masing-masing dengan pelajaran.Citer punye cite,masuk la bab sejarah hidup masing-masing.Dulu dapat kos ape,camne boleh tercampak masuk alam lughah ni.Hahaha...gelak abis la bile cter ke"ajaib"an yang berlaku.Semuanya tak dirancang.Ada yang nak amik ENGINEERING.Pergh......................terbeliak mata bai bile dengar.Tapi,last-last masuk alam lughah gak.

Tu la sejarah kitorang.Nak amik sains,tercampak ke lughah.Semua mengeluh je semalam.Tapi,gua suka part rumusan yang kawan gua wat."TEGUH BERDIRI SAMPAI ABIS...".Tak kira senang atau susah,kita kena ade semangat kental itu sendiri agar kita berdiri dengan kental tanpa melihat kekalahan yang berlaku.Gua tabik la ngan lu....semangat melonjak bila dengar.

Berdiri lah tegak seperti pondok telepon...wawawa

bye-bye........wasalam

Tiada ulasan: