Sabtu, 19 Februari 2011

I masuk Tv tau

"Di malaysia,aku tak pernah masuk sekali pun dalam TV"

Wow..kali kedua aku masuk TV orang arab.Alhamdulillah,aku masuk dengan majlis ilmu dan pertemua ulama'.Bukan masuk sebab ada konsert ataupun gig arab yang membingitkan telinga.Mesti ada saham pahala untuk mak ayah aku.

Petang tadi,aku dengan beberapa kawan yang sekepala melarikan diri dari program sukan persatuan yang aku tak join.Keh3.

Kitorang lari ke amman untuk hadiri majlis sambutan maulidurrasul.Yup,kali ni memang meriah.Buat dalam studio TV.Macam seri pentas aku tengok dalam tu.Lawa betul...

ada nasyid..lakonan...ceramah...syair madih pujian nabi...

Ni kali kedua aku masuk Tv Orang arab.

1st time masa Habib Omar dari yaman datang.masuk Tv yaman.
(gambar aku masuk web habib omar gak!!)


klik sini

2nd time aku masuk yang hari ni.Nama tv tu....TV RAMA...

klik sini






Aku nak masuk Tv Soufiah pulak..amiiin

2 ulasan:

-hazen berkata...

perghhhhhhhhhhhh

budak adab berkata...

cisssssssssssss...