Sabtu, 22 Mei 2010

the end



Alhamdulillah..selesai sudah FESTBUK yang memenatkan dan membuat aku tension.Tadi baru je lepas meeting munasabah muhasabah tentang perjalanan program budaya selama 1 minggu.Memang tak  best pegang jawatan ni sebab buat kita punya masa terganggu biarpun 1 minit.Setiap detik seorang pelajar itu lebih mahal dari emas dan permata.Tapi,ramai gak yang bazirkan harga masa itu....aku pon same (same-same renungkan)

Semakin hari makin banyak yang perlu dibaca.Sebab tu masa perlu disusun dengan teliti.Bukannya membuta tuli je belajar."Jadual harian??tu macam budak-budak la" ni ade kawan YM aku cakap bile aku bagitau aku nak susun jadual harian.Adehhh..open la minda kau cikit,geng-geng koprat pon ade jadual harian tau...ade PA siap..hehe...(tak kan la aku nak "gaji" "PA" untuk jadual aku kot)

Pasal hadiah hari guru tu,aku dah siap dan tinggal untuk disunting sebelum di'post' dalam blog ni.Semakin hari makin panjang,sebab tu aku stop kan je penamat cerita tu.Takut jadi novel dan aku pulak ikut jejak langkah sorang penulis kat sini.....jangan mimpi la...

Aku mula rasa hidup ni kena ada benda serius untuk dibuat.Bukan memain je semua,dan ada benda yang penting dari benda yang tak penting kita lakukan.Ape pun semua tu atas diri masing-masing la.Setiap orang ada kesedaran.Tenung diri,renung masa depan.Bukan angan-angan tanpa usaha yang membuat kita ditempat yang sama.........................wasalam

Tiada ulasan: