Selasa, 18 Mei 2010

hadiah untuk guru aku



Wo..nape aku wat post ni yekk????padahal hari guru dah pun lepas 2 hari time aku post ni.

Tujuan post ini dibuat sebagai pengumuman hadiah aku wat guru-guru yang dah ngajor aku sejak kocik lagi.Dari Taski sampai la ke zaman universiti.Mereka lah yang membentuk diri ini.Aku teringat kata-kata ustaz master di sini,"jangan kite perlekeh mereka yang ajar tadika...dengan merekalah kite kenal hurup alquran dan dari situlah kite bermula menjejak ape itu alquran" *aku ade edit cikit

Hadiah aku wat guru semua : Intro penulisan aku....

Aku on the way menyiapkan 1 penulisan cerita (karya 1st beb) yang aku inspirasi dari seorang pensyarah di universiti aku ni..bukan dia aku amik sebagai watak..tapi dari nasihat dia...tup2 terdapat idea yang aku nak tulis...semua pasal guru....aku hanya mampu tulis cerita pendek yang xsampai 1 muka surat pun...aku bukan penulis novel...aku takde seni....sekarang ni aku tengah rangka n dalam masa terdekat aku akan siapkan n publish di sini...........jom layan jalan citer :-

simple je citernye,pasal seorang yang dungu tapi bijak membuat kesimpulan dalam sesuatu benda...tak tau la sebab LUCK atau kebijaksanaan dia yang membuat dia jadi begitu.Zassss!!! akhirnya dia mati dalam keadaan yang dungu biarpun dia berjaya membuat sesuatu perubahan kat tempat tinggal die......"A smart person must be have a stupid mind"

Kesimpulan cerita aku ni : guru yang membentuk seseorang itu menjadi diri dia hari ini.....tunggu yekk

*sebelum FINAL exam habis (31/5) aku post citer ni....adios

Tiada ulasan: