Isnin, 17 Mei 2010

senyum~


 


Nape aku senyum?nape ye??

Sebab hati mula mengata "senyum pada dia".So,serta merta otak dan bibir bertindak mengikut hati.Semua bermula dari mata yang melihat seseorang itu.Contoh nye citer ni....

Aku berjalan menuju ke kuliah.Sampai je,aku ternampak sorang kawan aku lalu je depan aku.Serta merta aku tersenyum sebab teringat dia yang sedang tersenyum.

Dari cerita ni kita dapat klihat mata memainkan fungsi yang hebat.Kalau orang buta pulak menggunakan telinga lebih dari buta.Pekak n tuli hanya senyum mengikut gerak hati.

Dengan senyuman kita mendapat pahala sebab membuat hati seseorang itu tenang n gembira.Tapi,dengan jantina yang berlainan hangan lah senyum lama-lama ye.nanti lain macam pulak yang terjadi.Ape pun diri yang banyak senyum pasti orang suka dekati.

Senyum bila tasjil madah...Nasar.Nahu.Syair...summer sem yang pasti mati dengan senyum yang panasss...wasalam

Tiada ulasan: