Selasa, 4 Mei 2010

sepi~

lama tak menulis sebab busy je ngan musim exam ni...haha...banyak gak yang nak diciterkan...cume takde mood la sekarang...

citer 1 : kucing kesayangan kawan aku dah meninggal pagi tadi.Memang sedih sangat.Kalau pi je umah tu,kucing ni melompat-lompat riang je.Dah la comel,putih lak tu.Memang jaga elok-elok ngan penuh kasih sayang.Cume 1 ari tu die sakit sebab tak boleh berhadas.Kuman mula serang sikit-sikit badan dia dari dalam.Semalam,1 bada die lumpuh.Mengiau-ngiau je,memang tacing gile la.Tadi bile habis kelas je,aku dapat berita yang die dah pergi buat selamanya.Rasa sebak lak dada.Selalu bersama,biar tak begitu lama.Moga menjadi emmori di bumi Jordan ni.

citer 2 : exam falak tadi memang best la jawab.Semua yang baca masuk.Kalau salah pun,mesti sebab cuai n kelam-kabut.Hahaha...best betul xtido 1 malam sebab nak study.Memang tahap gile-gile la study semalam.Cam dah final nak graduation dah study.Tido 1 jam je,ayah aku tau je bising la...Haha...sori la ye,kena usaha camni baru nak study.Best gak xtido malam ni.Hehehe...

citer 3 : hati.Aku tengah wat 1 artikel pasal hati manusia.Memang cam best gak ar.Sebenarnya nak wat citer pasal otak pastu bagi kat lecturer kat UKM tu.Tapi,cam tak best.Last-last die ok je bab hati ni.So,banyak la aku kena wat pasni ngan laptop.Adehhhh...

citer 4 : program.Ni yang aku agak tak suka.Habis program aku jadi AJK.Takde muka lain ke???aku malas la...sebab clash ngan keje aku lain.Aku dah try lari.Asyik datang je keje n amanah.Takde cara lain melainkan lari dari masyarakat.Hehehe....in plan agi....

Tu je citer setakat ni...pasni aku nak post muqaddimah pasal artikel hati aku tu...korang yang nak baca-baca la ye...hehe

Tiada ulasan: