Khamis, 30 September 2010

Dr Sofa' Syraidah

Jam tepat pukul 10 pagi.Aku lepak kat depan dewan.Doctor tak masuk-masuk pun.AKu pun usha-usha la budak-budak arab.Tengok gelagat diorang.Kat corner bangunan tu,tetibe ade pulak arab pompuan muda jalan ke arah aku.Wow!!...ayu.Boleh la try-try takel kot.Haha..aku memang nakal cikit.

Time tu gak dewan aku ramai je serbu masuk.Macam la doc nak datang.Tak nampak pon kelibat doctor.Pompuan arab yang ayu tu masuk kelas aku gak.Pergh...ade can nak tau nama n boleh la study ngan die.Aku pon ikot la barisan budak-budak arab tu.Masuk je dalam kelas.Aku dengar suara kocik yang mula ngajor.Ah,suda...Dr Sofa' Syraidah ganti doc aku rupenye.

Dan lagi sadis n wat aku malu gile....pompuan arab yang aku usha tadi tu la Dr Sofa'!!!!!!!!!!!!!

Hahaha...nak takel doc sendiri pulak.Dah la doc tu terer nahu.Aku nak takel kena la power nahu dulu.Ape da...aku lepak la barisan belakang sekali.Time die ngajor-ngajor,aku tengok budak melayu pompuan duduk kat barisan no 2 dari depan.La......semua senget-senget kepala.Dia tengok whiteboard dari celah badan budak arab.Mana la taknye,pelajar melayu pompuan kan kocik n rendah.Arab yang dok barisan 1st tinggi-tinggi.Kesian................

Ni la hakikat pelajar uni yarmouk...haha

Tiada ulasan: