Ahad, 1 Ogos 2010

15 hari mencari kekasih

Memohon maaf sebelum berundur diri (blog,ym n fb)...nape ye??

jom layan cerita.................

Malam jumaat lepas,aku ada call kawan aku.Bapak dia pun kawan aku.Sembang-sembang ngan bapak dia la bila dia busy.Lepas je tanya kaba n sembang ringan-ringan,bapak dia ada syor aku something.Camni la nak senang cerita,aku kena cari beberapa maklumat pasal someone ni.Nama yang tak asing lagi di dunia ni....Rabi'atul Adawwiyah.

Bapak kawan aku tu prof bahasa kat salah satu universiti kat malaysia.Kiranya dia tawar aku wat tesis la.Aku malas je sejak tesis sye'er aku sem lepas.Haha...lepas je kena pujuk ngan anak dia,aku pon setuju je la...

15 hari je aku ada baki.....sebelum 16hb ogos ni,semua dah kena submit...doakan aku berjaya ye...wasalam

Tiada ulasan: