Rabu, 18 Ogos 2010

anak angkat



Hatta Razian...tu nama kawan umah aku yang pakai spek,dia scorer bai dalam madah Nahu 1 yang aku amik time summer sem (soifi)....dia kongsi bilik dengan Acoi si lalat...dia duduk dekat Pelabuhan Klang....5 minit je dari rumah aku...

Ape aku merepek ni????

Aku sebenarnya nak cerita,dia ni ada bela hamster yang berlainan warna.Haha..hamster memang berlainan warna.Adoi...nape la pening lak ni.Ok,terus ke cerita.Dia ni baru je 4 ari balik malaysia sempena raya n puasa.Dia main tinggal je hamster dia kat aku.Mana la aku reti jaga,dah la aku geli nak pegang.E.....geli bai bulu-bulu halus ni.

Hamster ni la jadi peneman aku berbuke pose bile mustaqim takde kat umah,tadi berbuka bubur lambuk pun ngan hamster ni.Mereka makan kuaci,aku makan bubur.Hahaha...cam orang aku layan hamster ni.Time sahur bagi makan,time berbuke pun bagi makan.Hamster ni dalam musim mengawan.Haid hamster ni 4 hari je,cepat nye..lain ngan manusia.Huhu...

Kang hatta balik,mesti dia suke tengok hamster dia beranak 7.(jangan lebih suda..kang aku lak penat jaga).Baru 4 ekor aku dah lelah.Hamster ni aktif,bile aktif tu la aku malas nak jaga.Hahaha...jaga hamster xleh tension-tension.Kang waktu berbuke pose,sangkar hamster kosong.Ada yang makan hamster bakar.Mintak jauh la....

So,pesanan aku kepada semua yang bela hamster...jangan tinggal hamster anda bile anda pulang ke malaysia selama 7 minggu....Selamat2

2 ulasan:

Cidak berkata...

nasib baik aku xtinggal lipas2 peliharaan aku

Tanpa Nama berkata...

bukan ko memg dr dlu nk hamster ke...pelek la ko ni...tetibe ilang minat dh....