Jumaat, 20 Ogos 2010

jordan hampa

Dah 2 hari berlalu dengan senyap n sepi BLOG2 BUDAK2 JORDAN,macam sepinya suasana ramadhan di sini.Dari semalam aku tekan blogspot,tak kuar-kuar.Bila hari ni bangun pagi,baru tau yang JORDAN BANNED BLOGSPOT.

Atas dasar apa aku pun tak tahu,kne la baca surat kaba...hehe..lme tak baca surat kabar jordan.Ok la,nak tlis ni je.Pasni kena masak untuk IFTOR JAMAIE PERMAI.Minta diri.

p/s : kepada cidak,ko la punca blogspot kena banned.(pastu lari balik malaysia)

1 ulasan:

Cidak berkata...

haha,
salahkan aku lak..

jordan rindu penulisan aku kot