Jumaat, 8 Oktober 2010

biro tata mantiqah

Petang tadi,sudah bermula nya program Minggu Haluan Siswa a.k.a Biro Tata Mantiqah (aku yang gelar) kat jordan ni.

Macam tahun lepas,isi program ni nak kenal-kenalkan junior yang mentah jadi masak sikit ngan keadaan kat jordan ni.Macam-macam la yang senior-senior kongsi kat program ni.Kalau tahun lepas,bile pkir-pkir balek.Macam budak-budak la,kena jaga telur tak bagi pecah la...sebab tu tanda amanah.Hahaha..

Junior yang ade gadoh-gadoh ke.Tak satu kepala ke.Ada yang kerek ngan senior ke.Ada yang mainkan senior ke.Ada yang manja-manja ngan senior lelaki ke.Sila WAJIBKAN diri anda ke MHS ni.Kang korang baru tau keadaan hidup di sini.Buang semua nya.Kita hidup macam 1 keluarga.Sorang sakit,4 orang belikan ubat.Sorang pitam,8 orang tolong hantar ke hospital...wogei?

Kalau bab program ni,akhowat la semangat nak pi.Bab syabab ade je ponteng n skip beberape slot.Time program ni gak la ada slot pengenalan B.Arab Ammiyah (pasar) dan Biro Keselamatan pasal "geng muroqqib".Keselamatan la kena jaga betul-betul.Kang ada je problem berlaku,macam kecurian dan gangguan seksual.Dah makin kerap jadi sejak makin ramai pelajar melayu kat jordan ni.

Yang penting sekali,penutup MHS mesti dengan Aidilfitri Permai.Ni aku ade selit sikit poster,sebab aku yang masak kang.Aku promote la sikit.Hehe..



*seniorita yang ponteng dari wat kerja MHS,sila la mai raya permai n makan bebanyak
*gua nak pesan awal-awal yang lauk wat memang pedas...haha..bakar perut orang..yeah!!!

Tiada ulasan: