Khamis, 7 Oktober 2010

sawan

Gua kena sawan,sawan masak...haha..gua kena masak untuk side-menu aidilfitri permai (yg daftar y group permai je boleh klik)

Dalam masa 24 jam gua kena masak daging untuk 600 orang.Bukan benda mudah kalau gua yang beli barang,gua yang potong daging,gua yang mesin bawang n cili,gua yang tumis bahan dan lain-lain.So,gua memerlukan mereka yang berbaik hati emnolong gua dalam memasak daging.


Gua kena FOKUS!!so,facebook gua deactive untuk seminggu(?) tak pun sebulan sebab dah nak exam pun.Gua tengah usha jalan nak masak daging paling mudah.Masak lauk je pun.Kalau nasi,gua dah tobat n tarik diri dari awal.So,gua decide nak racun perut ahli permai ngan DAGING MASAK HITAM PAK HITAM.Ok x???

*sape yang free jumaat malam sabtu,boleh la calling-calling gua.Gua nak cari pekerja tanpa upahan.
*sape yang tak free pulak,sila-sila la makan daging gua masak kang.Gua harap diorang sakit perut kena racun.Hahaha..sape suruh xnak tolong gua.

1 ulasan:

Salsabila berkata...

haha selamat memasak