Selasa, 22 Mac 2011

Besday Big Bro

Usha kos family aku...

Bapak aku = Pengangkutan dan pengurusan (transportation)
Abang aku = IT dan Programing (bab program n coding bla..bla..bla..)
Aku = B.Arab dan kesusasteraan (bab bahasa dan seni-seni arab)

*tengok,tengok...kan berbeza betul tiga kos ni.Camne la family aku berbagai kos ni..haha.
Ye la..certain orang,bapak doctor,anak doctor,mak doctor...oh,semua obersi pulak tu...hebak!

Tapi aku bangga dengan family aku..pelbagai tu la yang best,lebih-lebih lagi ada Sinergi..pergh..insya'Allah



"happy 21st bro"

*bab komik n manga n anime n korea ko power

*bab download movie,TQ sebab ajar aku camne nak download

*bab games pulak,ko main..aku sidekick..aku mana reti main..ko suka amik risiko dan berani tempuh macam-macam time main games...aku lopong je la

*hope ko tak kawen dulu sebelum aku balik...dan no hal kan kalau aku langkah bendul?kan?

*harap ko jadi power cam Uda Lan

*hadiah takde la..sebab tak gi umrah lagi (aku nak bagi jubah)


Tu je wish aku...berderet exam,tapi sebab besday ko..aku post gak







p/s : Aku tengah demam exam dan demam cik Zakiyah Nourmala (sang pemimpi)


Tiada ulasan: