Selasa, 19 April 2011

kapal terbang punya kisah

kapal toghobang



200x (sebelum 2006)

"Ayah,best tak naik kapal terbang?bila la dapat naik ye" - tiap kali lalu airport malaysia,memang minat tengok kapal terbang terbang tinggi di awan biru...wuuuutt (time ni dah bajet bunyi kapal terbang camni..haha)

2006

"Nape telinga berdesing-desing ni?" - 1st time naik ke Sabah (PMR),tu pon sebab ade rezki...dan takde keje pas exam.

2007

"Bestnye kalau dapat bawak kapal terbang,kan?" - sedang pegang pagar dawai lapangan terbang raja petra pengkalan chepa,kota bahru kelantan di suatu petang bersama kawan satu dorm.

2008 

"saya nak jadi pilot,cikgu" - kelas Add Math cikgu rosmaidah yang selalu aku ponteng dan tak wat keje...time ni sambil pandang kawan sebelah dengan kening terangkat-angkat.

2009 

"Sape tau ni kali terakhir aku naik kapal terbang ke jordan" - KLIA 8th September...aku tak tahu apa yang akan jadi bile fly ke jordan time tu...mana tau aku balik naik kargo mayat ke....mana tau aku sesat kat palestin dan jadi tahanan ke..dan dari situ aku melihat KLIA mengecil.

2010 

"Amacam?fly semua okey kan?" - ambik budak junior baru sambil angkat dan tolak trolley diorang...semestinya happy bile dapat jumpa kawan lama..setahun berlalu pantas

2011

"Balik ke tak tahun ni?" - sambil lepak atas katil berfikir dalam-dalam agar tidak menjadi benda yang tidak diingini..mohon petunjuk dari Illahi.

Tiada ulasan: