Khamis, 4 November 2010

jelly-ous



"Nape wujud cemburu?"
"Dia bukan awek gua,tapi gua jeles tengok laki lain rapat ngan dia"
"Hati berdetak-detak marah nak sepak sang cemburu tu...kuajja"


3 ayat ni tak abis-abis gua coret kat meja uni tadi.Haha..kalau rois jamiah tau,kompem kena buang uni la jawabnya.Gua bukan nak dibuang uni,gua nak dibuang perasaan cemburu tu.Bak kata orang yang lidah mat saleh sikit : "Jelous"...bukan Jenniper Lopez...haha

Gua tengah frust ngan exam tadi,yang agak-payah-sedikit.Tambahan pulak,soalan tu macam matematik tambahan yang selalu je gua tuang kelas kat maahad dulu.Pi tidur kat bilik pengakap la.Pi baca sorat kabo kat library la.Paling setang pun gua tidur kat masjid.

Malas nak karut..cuma gua nak jawapan 3 ayat gua atas tu.Dan kawan gua sendiri main kasar...haha

p/s : gua cepat jadi gile...jangan kawen ngan gua..keh3

3 ulasan:

bukan penggoda berkata...

p/s : gua cepat jadi gile...jangan kawen ngan gua..keh3

gua baru ingt nk ajak lu kawen.

ok. tak jadi. bai.

13 berkata...

haha...bgoz..gua pon xnak kawen ngan lu...

AinuL HayaT berkata...

Dgn mngingati Allah, hati2 akan mjd tenang! :)