Sabtu, 13 November 2010

setenang laut biru

1. Aku kembali senyum

Semalam malam jumaat.Malam penuh berkat dan rahsia.Aku temui ketenangan dalam mengingati Allah dan RasulNya.Macam kat malaysia dah biasa dengan bacaan yasiin.Kat sini aku biasakan dengan ingat pada pencipta dan kekasihnya.Semalam aku pergi majlis zikir,penuh ketenangan dalam berselawat dan berqasidah memuji junjugan rasulullah.Memberi aku senyuman kembali.ALLAH~

p/s : arab teguk pepsi,mirinda n 7up lepas majlis zikir dalam masjid,kalau wat kat malaysia kena marah x ngan tok siak?

2. Masak BKASJ

Semalam gak rumah aku jadi markaz memasak untuk openhouse BKASJ hari ni.Pecah habis.Kecoh la budak-budak ni masak.AKu yang agak pro ni hanya memberi semangat dan arahan.Seperti biasa,hanya memberi hiburan kepada semua.Aku suka ayam masak merah.Sedapp..

p/s : rumah aku akhowat masuk,adakah rumah aku dah tak teruna?

3. Aiskrim tumbuk

Balik openhouse ada jemputan ke Syr** pulak esok.Cam koboi je aku nak gi.Malam ni dah la penat.Esok kul 8.Ntah bangun ke tak.Aku kena hati-hati ni.takut terlajak kul 9 lak.Aku dah mula teringin makan aiskrim la...huh!!mandi hamam ke..pergh

p/s : tak sabar tunggu esok,trip koboi n bujang

4. Biru laut

Lawa la tudung biru laut...

p/s : jgn komen pasal ni...

1 ulasan:

tepianmuara berkata...

'rumah aku akhowat masuk,adakah rumah aku dah tak teruna?'



hahahahhaha!!!!