Selasa, 27 Oktober 2009

Ponteng dengan penyakit


Salam...

hari ni aku tak pi markaz sebab dari semalam badan rasa tak selasa..eh2,tak selesa...nak tido semalam pon tak senang...guling kanan..guling kiri..last2 aku pon tak sedar tido pukul bape...

bangun subuh je aku rasa nak pitam..bilik aku berpusing-pusing macam aku main rollercoaster...aku tengok jam..aku pon tak dapat tau kul bape sebab otak jadi lembab kot...last-last aku jalan pi bilik air n solat..abis solat je aku gagahkan wat keje markaz yang melambak...tapi,aku kalah gak...aku tidor...

sedar je dah siang..aku call Dr Omar bagitau yang kerja sekolah aku suruh rakif bawak kan..die kata takyah pon takpew..kesihatan aku lagik penting...pas call jew aku berlari ke langit..eh2,silap-silap...berlari ke jam*** nak buang air...penyakit kedua lak timbul...

aku tidur sampai la budak-budak umah aku pergi markaz..bangun je aku sarapan..tanx kepada yang masak(sedap!!)...

pastu aku mulakan sesi jadual harian.....The End...

*ni la citer pasal aku yang ponteng dengan penyakit...harap-harap esok sihat

1 ulasan:

mIsS.Ladyb0sS berkata...

waah,,
smoge ko cepat sembuh!
ameen