Khamis, 29 Oktober 2009

Transfomasi..Hibernasi

wa...blog ni aku TRY tukar type camni la..nak nampak kemas but not beuty as before...aku wat bende mi penat lelah sebab die pun collumn berbeda-beda....erm..kepada semua yang lawat blog nih..SILA VOTE DI POLL BELAH KANAN ANDA...time kacih!!!

pagi-pagi aku baru nak tido..banyak keje markaz kena wat...tapi perut meragam,banyak kali aku masok toilet..melebihi kali aku ke universiti dalam seminggu tuh..wa..wa..memang sakit...

nak tido takleh lak...aku pon gagahkan diri untuk tido..but,sakit tu menjadi-jadi...akhir dalam toilet pon tersengguk-sengguk..(haha...)..lagi bape jam nak sboh baru boleh tido...bile azan aku solat..n badan aku cam arituh..bahkan lebih mengganaz...aku tertido n sedar tak sdar dunia berpusing-pusing...PENING!!!...aku pon masok dalam selimut,berHIBERNASI la aku untuk rehatkan badan...

sedar-sedar aku PONTENG NGAN PENYAKIT lagi ma....2 kali seminggu..aduss,mesti doc omar marah...huhu..niar la..aku sakit sangat..ni taip-taip pun blom sembuh sepenuhnya...

Sebab tu aku nak ingatkan korang hargai ape itu SIHAT.......sekian

*Jordan semakin parah...

Tiada ulasan: