Selasa, 23 Mac 2010

"Aku terima nikah...

Adehh...petang tadi aku gi akad nikah depan doctor aku...Arsan Rumini yang pakai cam orang muda...jambang die aku suka...kemas n teratur je..(jambang aku mula naik..haha)..

aku akad nikah dengan satu lafaz je...lepas berfikir 2 minit...doctor la merepek suruh setiap pelajar kelas die wat akad nikah...sebab exam payah gile...aduss...

"Aku terima nikah Syair Jahilli dengam mas kawen 25 soalan,tunai~" lafaz yang aku ucap bersama 43 orang kawan kelas aku....

ari ni dah la sedih ngan result falak yang "meletopz" n resulr kuiz nusus aku tadi...hampeh la...budak arab gelak kan aku je...nak je aku jentik idong sorang-sorang...

ape pun ade banyak yang kecewa berlaku ini hari....aku kena la kawen ngan buku aku ntok 3 ari ni..pastu talak 24...haha...k la,doctor ade sebut exam kali ni paling mencabar setelah die bagi aku exam smackdown hari ni.....ade ke die tanya siapa nama sebenar penyair...nangis aku...

ok la semua...aku layan syair ye...wasalam

Tiada ulasan: