Rabu, 10 Mac 2010

Busy nye

Hari ni pagi-pagi aku dah bangun siap-siap ke kelas tambahan yang aku janji nak pegi dengan abg amar....haha..sekali doctor xde la..doctor pegi hospital...

ape lagi..pi la makan kat mat'am yang murah...sebelah tarbiyyah...haha..ok la..ade port nak sebat esok pagi..adoi,lpe plak cter yang aku pegi pakai baju batik...haha..arab jeling je tgok "taman bergerak"...haha

masuk je kelas ape lagi lentok la ngan doctor fakree...tapi aku ade catit isi ponting...pas je kelas aku ke Syu'un Tolabah (kire tempat mahasiswa wat pameran)..hari ni ade EKSPO BUDAYA..bagi negara selain jordan...haha..tu sebab aku pakai baju batik...aku kena bertugas...

memang best la terang-terang benda-benda malaysia ngan orang arab...ramai kawan arab aku datang gerai...sibok la melayanz...sejam je aku bertugas..yang best nye sepanjang aku bertugas semua berebut nak tangkap gambor...haha...

petang je balik aku terus "mati"...penat giler la...then.sekarang kena siap ntok program ANDAI KAU MILIKKU malam ni...

k la...salam semua

Tiada ulasan: