Selasa, 9 Mac 2010

Khitbah

Haha..saje je wat tajuk gempak...padahal nak cter pasal lain...

hari ni ade 2 citer nak kongsi...

1 pasal time kelas syair tadi,aku dah jadi gile...haha....ade ke aku pi angkat tangan time doctor tanya sape nak wat tesis...aku nak angkat time presentation....tapi,ptotnye awek arab yang usha aku selalu tu la yang dapat...doctor pilih aku lak...ape lagi...marah la beliau....dah mle x usha aku...

alasan doctor :"dia ni malaysia,1st time malaysia nak wat tesis ngan aku..sebelum ni 2 orang malaysia tak penah nak wat"...time tu aku rasa cam nak tercbot jantung sebab baru aku tau yang tajuk aku ni payah..bile aku tgok sample tesis sblom ni...aduss..memang sadis tul...tulisan macam cacing di bawah negative celcius...haha

"Pengenalan Qasidah Jahilli" tajuk yang bakal aku tulis dengan nahu yang tak betul(still improve)....

cter no 2 pasal Aid Drill....ni program JUST yang pasal kecemasan...best2..cume aku blah trime nak wat prkatikal...ade CPR..Hand grip..n lain2..

k la,aku dah ngantok...aku dah dapat orang tengah la...baru boleh capai sama itu tajok..wawawa

Tiada ulasan: