Jumaat, 26 Mac 2010

Andai aku tersepak mu..


Haha...tak leh blah langsung ngan tajuk ni.....sebenarnya aku wat tajuk ni khas ntok kawan aku Helmysudin pemilik kepada LEMAK PADAT...beliau telah ditimpa ke"busuk"an ketika bermain bola....

SO,aku mengharap beliau akan sihat setelah doctor check kaki beliau luse...Sabtu (27.3.10)...tu la,orang cakap jangan wat skill bebanyak...kang kena la orang donkey sama lu...haha

aku wat post ni lepas je aku balik lepak ngan beliau yang boring dok kat umah sorang-sorang...post ni lepas geram je sebab aku nak sepak kaki die...haha...kalau aku sepak kaki die yang simen separuh tu tadi,..kompem kena la aku support tiket egypt air bulan 4 ni...haha..kne hantor die balik la..pastu mintak maap kat family die sbb aku sepak kaki anak die...tapi ni semua khayalan jer...

aku kan baik....mana la nak sepak2 orang ni...ape pun aku doa die cepat sembuh n aku xsabar nak tengok die beraksi dengan skill nya...

tu je nak citer,....ape pun aku dah bagi 2 hadiah kat die...1 link download buku2 terbaikkks...1 lagi sup kaki ayam....hadiah ke-3 aku bakal menyusul la pasni...tunggu je la Helmy...

(Malam ni habis winter...beza waktu malaysia jordan jadi la 5 jam balik cam aku dtg mule2...)

Tiada ulasan: