Khamis, 25 Mac 2010

The end

Semalam baru je dapat cerita yang buruk lepas satu per satu menimpa...

result falak : hampeh tul la...dapat 11 je
result kuiz syair : lagi hampeh...dapat paling rendah dalam kelas...5
result D : berakhir la...takde harapan nak ulang paper...

hari ni pulak aku amik paper syair jahilli yang agak power...kisah yang sedih dan pilu...

Dari pagi buku tak rengang dari gengaman...semua berkahir pabila kertas soalan diletak atas meja dewan tadi....hampeh la oi...tulisan cam cacing kerawit kena simbah asid...tersengih la aku ngan tulisan tuh....

mula la baca soalan satu per satu...ade yang payah...ade yang sonang....jawab je la...

jawab pun la jawab...doctor main kutip dah kertas...kalut la wat...kertas aku beliau mengutip dnegan hormat last skali....macam la aku wat lambat sangat....aku tengok arab 2 3 muka 1 soalan...aku stgah muka pon xsmpai....(boleh la..diorang goreng2...aku rebus pon xleh)...

doctor pun amik kertas dan die terus check....ingat die senyum la sebab aku boleh jawab soalan 1....sekali die beliak itu mata...lantas die pon berkata "kamu dapat 0...yang kamu salah bagi jawapan wat ape?"...adoiya..baru aku sedar yang aku bagi jawapan lain....sedih terus...dengan serta merta aku dinobat sebagai mahasiswa PERMAI 1st yang dapat 0.....(sebab tak penah dengar lak ade senior dapat cam aku..)

tapi doctor cam kesian kat aku....aku pun cakap la "ma fi alamat?(takde markah langsung ke?)" die balas dengan selamba "Taqrir..." Insya'allah die letak markah folio buruk aku yang lepas tu....tu pon klau die ingat...

ape pun mood tara baik...esok nak mula idop baru..haha...wasalam

Tiada ulasan: