Rabu, 17 Februari 2010

4 Rabi'ul awwal

lepas kelas tadi baru aku sedar yang hari nilah aku lahir...huhu...besday Hijri aku...

tapi aku tak nak wat majlis...cuma plan nak beli halawiyyat dan sentap habis-habis malam ni kat bayt DQ...insya'allah...

semua doa aku panjang umur..murah rezki...temu jodoh la...huhu...ntah ar..hati aku penah bagitau aku yang temu jodoh tu nak dekat...haha

ayah aku ade bagi green light sblom fly...mak aku,kalau tak silap la...tak bagi kot..takpe-takpe,pasni aku tanya balik.....

ade soklan yang orang tanya aku selalu gak ar "bila nak balik?"...kalau orang cam kawan-kawan aku tanya tak kisah la...ni,sepupu aku yang kocik-kocik comel tu tanya..rindu gile bai...

aku sedih gak ar...plan nak balik 4 taun kang...tak tau lagi la...sebab tu semua plan.....

soklan yang agak kencang makcik-makcik aku tanya "dah jumpa jodoh lom?" soklan ni aku skip la jawapannya sebab aku tak tau jawapan aku betul tak...takut ilang 4 ribu ringgit kang (moja,ko ingat main Who Wants To Be Millionaire ke?)....

biar la...tapi aku ade benda besar nak wat....MEE KUNING...still pkir nak wat ke x..tu je..k,next post la aku cter pasal Bahana Jemput-Jemput...salam

Tiada ulasan: