Isnin, 15 Februari 2010

Antum Sanah Ouwla?

Haha...tenet rosak sebab tu tak update...mintak maap semua..

ayat atas tu aku dapat sempena membuat sasaran 1st aku sem 2 ni...berjaya alhamdulillah..aku dan 2 orang lagi sahabat bertemu dengan Syeikh Mohd AsSouwi....di amman...biar kitorang ditipu dalam perjalanan ke sana dengan tambang teksi yang mahal...

ada bacaan qasidah dan kitorang cam biase la...bwak roti,kari ngan telur goreng sbgai bekalan...tidor xtau lagi...last-last kenal ngan 2 orang budak Yaman...haha..tidor la umah diorang....diorang la yang sebut ayat tu bile kitorang bgtau yang kitorang taun 1...diorang tak caye sebab taun 1 dah berjalan mencari ilmu...pelik ke???...maybe tu la suasana kat Jordan ni...biar la..

Hussien ajor aku masak nasik Kabsah Sardeen...best betul..balik je aku terus buat...jadi la jugak...beras je salah guna..haha...

Mohd AlHindi lak ajar aku pasal kemenyan dan ayam queckers...best3...aku blaja la slow-slow...minggu ni gi lagi kot...hehe

tidor rumah diorang memang best...tu la pengalaman tido umah arab...diorang layan baik...dan aku hadiah diorang kari...pergh...lupe lak yang hussien ni dulu blaja kat ERS kat subang jaya...nama full die lupe...skola blaja english....diorang ber2 ni pelajar uni Urduniyyah,Amman....

tu je la nak cter....nanti la pasal jemput-jemput tuh..salam

Tiada ulasan: