Khamis, 11 Februari 2010

Hip & Hop Bus

hari ni hari yang agak sukar bagi aku sebab hari buang & amik madah baru...macam hip & hop bus kat KL tu la..senang buang dan senang amik..cume dengan syarat tak boleh tukar kelas...tu je..tukar subjek boleh ajer...

aku dah wat sesuatu agak gile dengan amik syair jahilli dengan doc yang KENTAL....tapi sebab dengan kata senior aku yang dah jadi legend tu...aku tetap nak amik...cuma aku kena main flow ngan doc ni la....Arsan Ramini....sedap nama tu...kenapa orang tak suka amik ngan dia???

sebab dia SYADID...tu namanya cabaran...aku nak amik ngan dia...biar aku kena ulang berjuta kali...asal aku dapat ilmu dari dia yang syadid....semoga aku dapat kejayaan bawah tunjuk ajar dia...dah lama melayu tak suka dengan dia...tapi aku lak gila amik ngan dia...camne yea???

"Budak Adab kena kental,sebab adab itu KENTAL" -Faiz (senior legend)

tu je...yang ni subjek aku amik lepas buang KOMPUTER sebab masa aku cam pack biarpun aku boleh bawak 6 subjek...so,tengok ar puas-puas...aku sakit mata ngadap laptop..k,salam



NEXT POST PASAL "BAHAYA NYA GORENG JEMPUT-JEMPUT"

Tiada ulasan: